#DeloitteWish met jouw tweet op de Maastoren

Na de laatste dag van het jaar met mijn fototoestel in de auto even een korte stop maken op de Maasboulevard. Even controleren of ik en vanaf waar ik een mooi uitzicht heb op de Maastoren.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Vanaf 18:00 DeloitteWish, een aktie waar tweets met #DeloitteWish met een lazer worden geprojecteerd op de Maastoren. Het hoogste gebouw in Nederland (165m) en tevens kantoor van Deloitte.

Na een paar test kiekjes, snel naar huis en voorbereiden op een nieuwjaars avond bij vrienden in #010, wel http://www.werkenbijdeloitte.nl open voor de livestream, snel een tweet plaatsen met #DeloitteWish. Even douchen, fototoestel mee en de auto in en richting het Maasgebouw.

Vervolgens rij ik over de Willemsbrug, ik zie de Erasmusbrug mooi verlicht, een klein KPN gebouw met groene lichtjes en ENORME groene letters over de Maastoren rollen… Zo stoer!!



@Dutchcowboys & @SLindenhof op de Maastoren

Het jaar daarvoor stond ik op de Willemsbrug om te kijken naar het Nationaal Vuurwerk. De Boompjes vol met mensen en iedereen stond te kijken naar de klok op het KPN gebouw.

Dit jaar staat het KPN gebouw in de schaduw van de #DeloitteWish aktie en staat iedereen vol verbazing te kijken naar de teksten op het Maasgebouw. En waarschijnlijk zullen er velen vanaf de boompjes een tweet gestuurd hebben.

Resultaat:
Bijna 1.000 twitteraars, zo’n 2000 nieuwjaarstweets en een bereik van ruim 151.000 mensen, met #DeloitteWish nummer 3 trending toppic op twitter (na #oudennieuw & #vuurwerk)

De livestream werd tijdens deze actie, continu door zo’n 70 tot 80 mensen bekeken, wat resulteerde in 3000 unieke bezoekers met een gemiddelde kijktijd van ruim 3 minuten. (bron: René van der Kroon, ‘DeloitteWish‘, Maxim)


Een hele STOERE actie van Deloitte! Respect 2 #Maximum @enroc & @RoosVanVugt

Over Sander van Lingen
De invloed van sociale media doet mij elke dag weer verbazen en daarom voer ik momenteel onderzoek uit naar "Het effect van sociale media op HRM"

Geef een reactie

