Bday 2011

Ingeborg en Michael staan ons bij het appartement op te wachten.. En tijdens het inchecken lopen Linde, Marjolein, Wouter en Joop ook binnen… Naar de 5de verdieping en direct verschijnen de eerste flessen Cava šŸ˜‰ Twee keer knipperen en we zien Amber en Esmeralda onder begeleiding van mijn vader vanaf station Sants aan komen wandelen.. De zon schijnt, bijna compleet, de Cava kan open, heerlijk bijkletsen en met elkaar lachen…. nu al een klein feestje op het balkon en toosten op een geweldig weekend.

Vodpod videos no longer available.

’s Avonds is de groep compleet, want Otto en mijn zusje gearriveerd… Dus met boodschappentassen vol op pad en met de hele groep richting de Montjuic. De beste spot op de trappen uitgezocht en neergestreken.. Stokbroden, ham, worsten, kaasjes, kaarsjes, bekers en flessen Cava.. Genieten van het uitzicht, het samen zijn en toosten op de mooie dingen in het leven šŸ˜‰

Genietend zie ik Linda aan komen lopen met haar vent.. Aardige gozer maar terwijl ik de trappen af ren vlieg ik juf Linda om haar nek. Dan lopen we samen de trappen op, ik zie een groep mooie mensen (Dit zijn mijn beste vriendjes, die de moeite hebben genomen om helemaal naar Barcelona te reizen, omdat ik daar zo nodig mijn verjaardag wilde vieren… ) met elkaar kletsen, lol hebben, genieten van het uitzicht onder het genot van de ter plekke gefabriceerde ‘tapas’ en een drankje. En ik, ik sta daar, even stil…

Vodpod videos no longer available.

Zo’n heerlijke avond mag niet eindigen…. Daarom nog even door om een drankje te drinken op het dakterras met 360Ā° uitzicht over Barcelona.

Gelukkig is die avond niets gebeurd met het paard op de gang.. En komen we er tijdens het ontbijt achter dat iedereen al lekker op pad is.. Tibidabo, La Pedrera, zelfs de city Hop on Hop off bus wordt onveilig gemaakt.

’s Avonds treffen we elkaar @bestial waar een grote tafel op de hoek van het terras is gedekt. Wederom een schitterend uitzicht over de boulevard en op ons hotel. Hier sta ik even stil…. en wordt een avond ingeluid met een heerlijk drankje, het delen van de belevingen van die dag, heerlijk eten, lekkere wijntjes (met dank aan de wijntjes kenner onder ons). Een avond die vervolgd wordt op de dansvloer en uiteindelijk met een tribute to Amy by DonDiablo..

Vodpod videos no longer available.

In een weekend waarin de wereld stil staat bij het drama in Oslo, sta ik ook even stil… op de Montjuic & in Bestial en kijk ik naar een groepje mensen, dat lol maakt, gezellig met elkaar zit te kletsen. Mensen die veel voor mij betekenen, voor mijn verjaardag naar Barcelona zijn afgereisd om samen te genieten. Mijn vrienden die mij een onvergetelijke verjaardag hebben bezorgd en mij laten ervaren wat rijkdom is.

Bedankt lieve vriendjes!!

Over Sander van Lingen
De invloed van sociale media doet mij elke dag weer verbazen en daarom voer ik momenteel onderzoek uit naar "Het effect van sociale media op HRM"

Geef een reactie

