Onderzoek

Logo van de Erasmus Universiteit Rotterdam - EUR

Helaas het is al even geleden..
Maar met dank aan ons gesprek heb ik vorige week officieel kunnen afstuderen.

Eerst een bedankje aan iedereen die me heeft geholpen met input of heeft geïnspireerd..

Dank aan:
Jeroen HoutsmaMariette LosDiana PaulissenWil HoutzagerMartine LangerakClaudine VerbriestHarm VoogtRoos van VugtJeroen KneppersDiana RussoLidia SchwabAnneke PetersAngelic VloemansBart SlottjeBert de JongEmanuelle MendonçaMarcel de JongLoes de HaanPaul BrouwersJerome van IngenMarco HendrikseKitty PlaterinkKim CastenmillerFiona van MaanenPetra MeijssenMarkus KierenPeter PleunesLeon WillemsensTon WestphalSimon EvenblijRobert van LarenGijs OppenheimerErik van MaanenBurak ÖktemJacco ValkenburgPhil KleingeldSylvia VoorhoutNatasja FreijerGuido NieuwkampCathelijne OlderaanJan StehouwerBert GoosWesley HendriksLily BrandHarry NautaRobbert van SchendelJan-Maarten Rovers Bert-Jan van der WoudeTies Guitsen de Vries & last but not least Annemarie van Reeven

Bloed, Zweet & Tranen..

Het vele weekenden doorbrengen op kantoor of avonden en ‘vrije’dagen besteden aan mijn scriptie, het verwaarlozen van followers, vriendschappen, familiebanden en mijn relatie, en na het verlies van mijn professor (ivm bezuinigingen), het zoeken en opnieuw beginnen met een nieuwe professor, naast een full time job, heeft mijn doorzettingsvermogen getest tot het uiterste. Maar is het wel gelukt! Met als eindresultaat een 8.

Uiteraard had ik de mogelijkheden van social media moeten benutten om vaker updates te sturen, het publiek in te zetten voor reviews & feedback of voor extra motivatie. Maar ondanks dat bewonderden de universiteit en de professoren de tijd en energie die ik in mijn onderzoek heb gestoken, de structuur van het onderzoek & de wijze waarop ik bestaande theorieën heb gebruikt.

HR Kubus

Het meten van de impact van een nieuw fenomeen, zoals social media is wetenschappelijk best lastig. Ik heb een vergelijking kunnen trekken met de theorie betreft de opkomst van internet en mogelijkheden die hebben geleid tot e-commerce. Zo is er een framework ontstaan, dat bedrijven een handvat biedt om de mogelijkheden van social media te inventariseren en te benutten.

Lees meer in mijn onderzoek: De impact van social media op human resource management

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: